perjantai 21. kesäkuuta 2013

olen pahoillani , ja hyvää jussiii !

helouu ! oon pahoillani en oo taaskaa kirjotellu mitää tänne ku oon iha unohtanu koko blogin . mutta joo siis kesälomaa on ollu täsny jonki aikaa ja verna ja aliina on ollu englannis kielimatkalla kolme viikkoo mut sunnuntaina mun murut tulee suomeen <3 ikävä on iha hirvee mut pari päivää enää ! (:  riparii ootan kans iha jännityksel ku eitiiä yhtää et millasta siel tulee sitte olemaa ! :) julian ja nellin rippijuhlat ois 26.6 ja sit ite lähen riparille 1.7 ja tuun takasi 8.7 , konffis mulla on 14.7.
huomenna olis viron reissu luvassa,käydään ettimässä mulle rippimekkoo :)
mut tää tyttö menee ny untenmaille :)
öitä ! ps.hyvii juhannuksii,pitäkää jeesus mielessä ja housut jalassa ja huomen aamulla hajotkaa darraanne ;*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti