keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

vuoden ahkerin bloggaaja

joo.. mul taas vähä unohtunu tää blogi vaikka mulla ei ees oo mitää järkevää tekemistä koskaa mut aina tän vaa unohtaa:D mut jos _TAAS_ yrittäis vähä panostaa tähä blogii .. :D mut ei täs oo mitää ihmeellisyyksii tapahtunu.

pääsiäisloma alkaa huomen ja  mitää pläänei ei oo vielä tullu tehtyy mut huomen ainaki oon oivan ja vernankaa ja sit siin samal tietty janin ja antin (:

mulle kuuluu hyvää ja muuta ainoo et menin paskomaa mun kännykän muistikortin asettimen et kuvia ei sit varmaa pahemmi tuu.. :D koska en oo oikee innokas raahaamaa mun mammutti kameraa joka paikkaa ku se vie niiin ärsyttävän paljon tilaa! :D

ainii yks mun pahimmista ongelmista täl hetkel on jani koska valvon senkaa aina nii myöhää et mul on univelkaa nii paljo et nukkumatti lähettelee jo tappouhkauksia .. :D ja asiaa nyt ei yhtää paranna et verna tuli mukaa ja nyt kaikki me kolme valvotaan ain yö myöhää puhue ei mistään järkevästä:D joskus saadaa nerokas idea et "hei valvotaa koko yö" mut nyt toi idea menny vähä penkin alle ku kaikki nukahtanu aina jossai vaiheessa:D mut ehkämä joku yö saan nukkuu rauhas.. toivotaa ainaki.. alan nimittäi vähä kyllästyy siihe et aina näyttää nii kuolleelta ku vaa voi näyttää.. :D eimul täs muuta :)
heippavaa
xo peppina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti